Menu
A+ A A-

Web strategy

Στόχος: Σχεδιασμός ενός οδικού χάρτη που θα καθοδηγήσει την ανάπτυξη έργων και θα καθορίζει τα αποτελέσματα που επιδιώκουμε.

 

Ορισμός των αποτελεσμάτων που επιδιώκουμε

Για να γνωρίζουμε πού οδεύουμε πρέπει πρώτα να καθορίσει πού θέλουμε να φτάσουμε. Αυτό σημαίνει ότι κατά την έναρξη του κάθε έργου θα πρέπει να καθοριστούν σαφώς οι στόχοι των έργων.

Ανάλυση Εταιρείας

Πρέπει να καθορίσει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα της εταιρείας, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι ο σχεδιασμός του έργου βασίζεται αυτών των πλεονεκτημάτων.

Ανάλυση του ανταγωνισμού

Διεξάγουθμε έρευνα των ιστοσελίδων των ανταγωνιστών στο διαδίκτυο και on-line εφαρμογές, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι η προσέγγιση που θα χρησιμοποιηθεί θα προσφέρει στην επιχείρησή σας ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα.

Προφίλ Πελατών

Η κατανόηση του πώς οι προοπτικές θα χρησιμοποιούν για τους πελάτες σας στο Διαδίκτυο δημιουργεί νέες ευκαιρίες για τη δέσμευση και παρέχει σημαντικές πληροφορίες που θα χρησιμοποιηθούν στο σχεδιασμό του site.

Αποτέλεσμα

Ένας οδικός χάρτης που θα καθοδηγήσει την ανάπτυξη έργων από την άποψη του:

  • Βασικού σχεδιασμού και την δομή του περιεχομένου
  • Δημιουργική προσέγγιση του σχεδιασμού
  • Τεχνολογία που πρέπει να αναπτυχθεί (χρήση CMS, ανάπτυξη, microsites ανάπτυξη, κλπ)
  • Προώθηση ιστοσελίδων που απαιτείται
επιστροφή στην κορυφή
wcag